31.10.2015

TAG... o mnie

Abyście mogli poznać mnie trochę bardziej odpowiedziałam na parę pytań o mnie.  

1. Jak masz na imię?
    Jestem Julia 


2. Kiedy masz urodziny?
    Urodziłam się 10 stycznia 2001 roku o godzinie 18.00


3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
    Nie studiuję, a w dzieciństwie chciałabym być projektantkom lub adwokatem.

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
    Nie mam.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
    Słucham głównie radia (Rmf fm). 

6. Czy pracujesz?
    Nie 

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
    Szczerości i poczucia humoru.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
   Do moich przyjaciółek. 

9. Ulubione jedzenie?
    Niestety lobię większość niezdrowego jedzenia oprócz, hamburgerów. A poza tym bardzo lubię spaghetti i pierogi z jagodami. 

10. Ulubiona część garderoby?
     Uwielbiam chodzić w dresach <3

11. Czy masz zwierzątka?
     Niestety nie, ale chciałabym mieć pieska. 


12. Ulubione miejsce?
     Moje łóżko. 

13. Czy masz drugie imię?
     Tak, na drugie mam Sylwia (po mamie)  

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
     Niestety nie mam takiego.

15. Ulubiony napój?
     Soki świeżo wyciskane z owoców. 

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
     Bardzo mi się podoba piosenka Adele "Hello".

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
     Chłopca nazwałabym Antek. Na imię dla dziewczynki nie mam pomysłu.

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
     Zimą jeżdżę na nartach.  

19. Ulubiona książka?
     Obecnie "Maybe Someday"- Colleen Hoover.

20. Ulubiony kolor?
     Biały, niebieski i różowy. 

21. Ulubione zwierzątko?
     Pies i królik.

22. Ulubione perfumy?
     Nie używam perfum. 

23. Ulubione święto?
     Boże narodzenie <3
.
24. Czy skończyłaś liceum?
    Jeszcze nie. 

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
    Byłam z 4-5 razy.

26. Czy mówisz w innych językach?
     Mówię po Angielsku i uczę się Niemieckiego, ale ciężko to idzie.

27. Czy masz rodzeństwo?
     Mam młodszego brata Szymona. 

28. Ulubiony sklep?
     Nie mam ulubionego sklepu. 

29. Ulubiona restauracja?
     Też nie mam.

30. Czy lubisz szkołę?
     NIE

31. Ulubiony youtuber?
     Nie mam.

32. Ulubiony film?
     Nie mam, ale mogę powiedzieć, że mój ulubiony gatunek filmów to komedie romantyczne. 

33. Ulubiony program w telewizji?
     Nie oglądam telewizji.

34. PC czy Mac?
     Mac.

35. Jaki masz telefon?
    Sony Xperia Z3  

36. Ile masz wzrostu?
    Ostatnio gdy mierzyła mnie pielęgniarka miałam 167cm. 




Zapraszam na mojego instagrama - https://instagram.com/bezimiennaaaa/ 

<3









8 komentarzy:

  1. muszę przeczytać tę książkę o której piszesz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super taq :)
    Od dawna chcę przeczytać tą książkę "Maybe Someday" ! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi ! Zapraszam do mnie http://izablog4.blogspot.com/?m=1
    Jeśli Ci się spodoba- skomentuj. Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę początki na blogu ! :) bardzo dobrze Ci idzie :) uwielbiam Maybe Someday :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post! Bardzo lubię tagi ;)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post :)
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tagami ;) Myślę, że człowieka dokładniej poznaje się przez posty jakie pisze, a nie przez to, jak odpowie na nudne i monotonne pytania, pojawiające się na każdym blogu ;] Zajrze tu jednak jeszcze na pewno!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, nie wiem co dalej skomentowac :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń