31.10.2015

Mój ZTD

W tym poście chciałabym pokazać wam parę stron z mojego dziennika. 

A oto on ... 







Tom stronę ^ zrobiłam całkiem niedawno. Trochę zmieniłam zadanie, ponieważ zamiast kawy (którą nie za bardzo lubię) wylałam tu herbatę. 

  

To zadanie jest jednym z moich ulubionych, bardzo mi się podoba efekt końcowy.


A tu ^ tak jakby w skróconej formie, opisałam moje tegoroczne wakacje w Turcji.


 

Robiąc to zadanie nie byłam świadoma, że miód którym posmaruje tom stronę rozprzestrzeni się na inne kartki. Załagodziłam trochę sytuacje oklejając całą kartkę taśmą przezroczystą, lecz miód nie przestał przesiąkać na inne strony.


Tą stronę zrobiłam jeżdżąc na rolkach i ciągnęłam mój dziennik uwiązany na sznurku za sobą. Świetnie się przy tym bawiłam. 

  

To tyle mam nadzieję, że podoba wam się jak wypełniłam zadania z mojego dziennika.
Piszcie jeśli chcecie zobaczyć inne strony, bo to nie wszystko.

Pozdrawiam, 
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz