25.11.2015

Ulubieńcy LISTOPADA 2015



W tym poście chciałabym pokazać wam co tego miesiąca szczególnie przypadło mi do gustu.


1.Cetaphil - Odkąd myję, nim, moją twarz jej stan się naprawdę poprawił. Polecam każdemu ten żel. Jedynym jego minusem jest cena (45 zł).

2. Batonik Oreo od milki - Niestety w tym miesiącu zakochałam się w batonikach OREO z milki. Są przepyszne. Nie smakują tak samo jak czekolada OREO ponieważ w środku mają więcej białego kremu. Jeśli ktoś lubi OREO i i mleczną czekoladę to bardzo polecam.


3. Listy do M 2 - Wraz z moimi koleżankami wybrałyśmy się na "Listy do M 2". Film w nie jednym momencie zaskakiwał mnie. Podobał mi się on równie bardzo jak pierwsza część. Mimo, że w przeciwieństwie do jedynki był bardziej romantyczna niż zabawna. 


4. The Sims 4 - Ten miesiąc był jednym z luźniejszych dlatego miałam sporo czasu na granie. 
W simsach jestem zakochana od mniej więcej dziewiątego roku mojego życia, kiedy zaczęłam grać w "the sims 1". Potem przez długi okres czasu byłam prawie, uzależniona od "the sims 3". Simsy lubię głównie za to, że mogę się przy nich odprężyć.


5. Lakier do paznokci z essie - Jest to lakier który na moich paznokciach wraz z bazom (której funkcje u mnie pełni odżywka) i top coatem wytrzymuje, 2 tygodnie. Wiem że to brzmi nierealnie ale tak jest. 


6. Remember jar - Ta rzecz znalazła się w ulubieńcach ponieważ sądzę że jest to świetny pomysł. Jest to słoik, który pełni rolę pamiętnika. Każdego dnia wrzucamy do niego jakieś wspomnienie z danego dnia i czytamy je pod koniec roku lub gdy już cały słój napełnimy.  

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten batonik <3
    Rok temu miałam taki remember jar, i to serio świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajni ulubieńcy :) Rownież mam taki słoik wspomnień.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Batonika oreo muszę na pewno spróbować , bo kocham słodycze <3 Co do ulubieńców to też oglądałam listy do m2 , świetna komedia .Fanką simsów jestem od maleńkości zaczynając od jedynki , potem dwójka (moja ulubiona część ) a teraz gram w 3 :D Obserwuję i liczę na to samo ! ;)

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Przecudne rzeczy<3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cetaphil najlepszy! i simsy też :d jezu ile ja sie w nie ograłam :D
    Mam prośbę kochana http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-wholesalebuying.html klikniesz? :***
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przejść do kina na Listy do M2. A batoniki Milka Oreo uwielbiam! <3
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy <3 najlepsze simsy haha :*
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te batony <3
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo słyszałam o tym żelu, chyba sama w końcu się na niego skuszę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę znaleźć ten batonik i spróbować!!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam Milkę Oreo! Kolor lakieru jest śliczny :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekolada oreo od Milki jest przepyszna :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki słoik to świetna sprawa :) Muszę wreszcie zobaczyć "Listy do M.".

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten słoik świetny <33 listy do M byłam i to jest jeszcze lepsze niż 1 no po prostu wow <3 karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń